Söndagen den 19 augusti 2007

Söndagen den 19 augusti 2007

Kära dagbok.

Igår blev jag världsmästare. Jag deltog i världens största ukuleleorkester. Jag kommer gå till världshistorien! (Om Guiness accepterar rekordet) Nästa gång jag slår världsrekord tänker jag göra nåt lite mer solo. Det passar helt enkelt inte min natur att vara en av 400. Mängdrekord går fetbort helt enkelt. Undra vad det skall bli nästa gång!?

Man kan lugnt säja att jag spelade så tassarna blödde som du ju också kan se på min ukulele här. Fniss

Kommentarer
Postat av: storey

Va fan! En armbåge i sidan av mitt självförtroende. Varför är inte mitt ukulelespelande känt nog, för att även jag ska bli inbjuden till ett sånt underbart rekordförsök?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback