Tisdagen den 26 november 2006

Kära dagbok.

Ganska mycket har hänt faktiskt.

För det första har jag insett att dagen-efter-piller inte fäster så jag är mitt uppe i en period av morgon-illamående och skarpt formulerade brev till läkemedelsföretag. Nu ser jag bara fram emot narkosen.

För det andra har jag varit i Köpenhamn igen. Mitt danska hamsterblod slutar aldrig riktigt koka. Givetvis sprang jag in i Preben, den där agaligeten jag övergav för ett tag sedan. Han var fortfarande polis men hade blivit homo av sitt samröre med mig sa han. Hur skall man hantera den informationen? Jag visade pattarna och sprang fort därifrån. Där fick han!

För det tredje skall "Från koja till slott" komma och fixa till kylväskan som jag bor i sedan min bur brann upp. Det skall verkligen bli helkul att se hur de arbetar både bakom kameran och bakom hammaren om man så säjer..

Ja du ibland undrar man hur man klarar av att förbli så här normal. Hela livet är ju bara rubriker..

Kommentarer
Postat av: droppen

:x (=puss)

Postat av: jennie

hur blev det plötsligt 26 november 2006?

om min dvärghamster Jack hade varit med på facebook, då hade han kunnat vara din vän. fast du skulle antagligen bara mobba honom för att han är dvärg?

2007-11-18 @ 14:18:02
URL: http://igelbloggen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback