Lördagen den 27 oktober 2007

131345-93

Kära dagbok.

Nu har helvetet brakat lös. Hell brejk loos. Jag tror gud eller Shiva eller vem fan försöker säj nått. Så här va det:

Igår hade jag som vanligt inga kompisar fast det va fredag. Jag hatar dem. De skulle liksom gå ut nånstans på Stureplan tvunget och jag är ju typ helt portat överallt utom Crazy horse och dit går jag inte sen jag va heroinist av förklarliga skäl.

Jaha, ja, i alla fall då så fick jag typ ba va hemma i buren och det kändes helt cp när det va helg så jag hade liksom en bag in box vit Ode Cap och en Se & Hör och vips så va vinet slut. Skit också tänkte jag men då är det väl bara att ge upp och tuppa av tänkte jag och deckade helt snabbt.

Sen vakna jag av att hela buren brann för då hade jag somnat med en cigg i mungipan. Kutterspånen ba slog eldkaskader. Och då tänker jag att gud eller Vishnu eller så kanske säjer att det är dags att sluta röka? Eller inte. Kanske är det ett tecken på att det va dags att byta bostad? Nu bor jag i den här kylväskan tills vidare. Det är ganska kass ventliation.

Kommentarer
Postat av: Droppen

En hälsning och förslag på ny bostad... suveränt utrymme och antagligen bättre ventilation!

Postat av: Marlaz.blogspot.com

Dolly? Vart har du tagit vägen? Du har väl inte dött av syrebrist? Talk to me damn it!

2007-11-05 @ 13:09:03
URL: http://www.marlaz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback