Tisdagen den 9 oktober 2007





Kära Dagbok.

Oj, vilken jäktig dag jag haft idag. Och alla drar och sliter i mig. Vill ha en del av mig. Och jag ba härbergerar allt.

Ta t ex min kompis Isolde som är dvärgvädur. (Jag vet man skall inte framhäva folks lyten men ändå..Hon är ju det.) Hon är så jävla deprimerad. Och visst, på sätt och vis kan jag väl fatta. jag trillar ju själv ner i mina svarta hål då och då. Men samtidigt vaffan! Eller nåt. Man måste ju lixon fejsa verkligheten.


131345-92

Sen är det allt det här med att ja, nä, då är hon förstås laktosintollerant och nä, jo men en mild form av IBS har hon nog allt och gnäll, gnäll, gnäll. sen är det nån eksem och gud vet allt. Fattas väl bara att hon blir pälsdjursallergiker fanskapet.

Jag säjer som Horace: Det är bara kväkanden från okunskapens träsk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback